torek, 27. februar 2007

pa sem spet neki zaštrikala




Že nekaj časa razmišljam o pisanju dnevnika. Samo to še zdaleč ni razlog, da sem pravkar neki sštrikala in zdej ga mam. elektronskega, čeprav bi ga drugač kr u gotici na roke pisala. bom pa pršparala.
kaj se je 'uopče' zgodilo?
V bistvu sem samo hotela Nataši Hribarjevi neki pokomentirat na njen blog.

In pol me je val kr nesu.

To sem jast. mal hočem pobrskat po netu in se znajdem čist drugje. tko je verjetno tud mišljeno tola srfanje. hudo.


u glavnem, imam počitnice, ker sem tršica v osrednjeslovenskem kraju. med katerimi bi bila šla že skoraj v Chamonix. res, majkemi, čist mal je manjkal. samo je prišla na obisk k mojemu fantu (upam, da bo dovolil, da ga tko kličem - je precej sramežljive sorte) Mateju teta gripa.

in ta planirani dopust je spet dobil eno drugo ime - bolniška.


in zdej ko to odpišem, upam, da mi bo končno uspelo oddat svoj komentar nataši hribarjevi, ki bo kmalu rodila eno ovenko.

Punčka bo super pametna in lepa, ker ima to v genih, pa oveni so to po defaultu.

jast sem kozaroginja. odnos med prejšnjima dvema dvema stavkoma ni nujno protivnost ;)


lep pozdrav


aja, to na fotki sem pa jast. sedim na trajektu in prebavljam salamo pa kruh.
trajekt pluje proti sardiniji. morje je razburkano.


Ni komentarjev: