torek, 24. april 2007

obešanje



...na besede, ali pa držanje za besede, limanje, popanje, vlečenje, prisesavanje, krvosesenje, frojdanje, lakananje, rugljanje izjav.


vse to je strnjeno rečeno budalenje in iskanje povoda za spor, kreg, nesporazum, konflikt....


PRIMER:

A: živijo!

B: Kako to misliš?! Pa kaj je s tabo, a si čist blesaw-a?!???

A: ##??!?##


to res ni lepa lastnost. nasprotno, noben se ne more prov kej dost hvalit z njo, ali pa jo napisat v CV pod rubriko "s čim se radi ukvarjate" ali "prepoznavne lastosti". recimo.


no, ta grdula od lastnosti je pri šoleobveznih otrocih, sicer v prirejeni a povsem prepoznavni različici zelo... nekako popularna.


PRIMER:

A: zapišite si tole, ker bomo kmalu pisali test... (ne dokončaš stavka, redkokdaj ga...)

B: (enih pet, eden za drugim, a vsi naenkrat razglašeno dokončajo isti umosporen sklep...)

kaj, a dons pišemo???!!!??

A: ##??!?##


no, v glavnem, kaj sploh hočem povedat?

to je zmeri težko in upam, da je vsaj pol bralstva- se pravi enih 1,3ljudov - žeobupalo.


namreč:

ko sem jast malce žalostna,

sem tudi malo znervirana.

in ko sem malo znervirana,

sem hiberobčutljivo bitje

da bo ziher, bom še pomnžila: hiprehiperhiperobčutljivo...


in kaj sledi:

ma, nič... eno sranje, če se hočeš z mano pogovarjat. no, pa tudi, če se nočeš:)

ne bom dajala primerov, je preboleče.

hiperboleče. au.


in pol jasno, ko je vseh teh mučnonemikavnih verbalij konec, jest ratam zelo razmišljujoče bitje.

in v tem razmišljanju bi 15 od šestnajstih mojih razcepljenih osebnosti najrajš vzelo v roke neki, kar dela buške in me kresnilo po... čem že. štev. 16 je itak večen pubertetnik in se ne strinja. on samo, da je kontra...


do česa smo prišli, mi heroji sivoceličarstva?

JA, DA SO OTROCI KRIVI, KAJ PA...

ONI TO NAME PRENESEJO,

KOKR ENO BAKTERIJO

ne...


in res, mrbit je šla ta lastnost kej name zadnjič, ko smo gostili tisti -kok na šoli.

za prmej, da je šla.


in nisem nič kriva.

ti hudiči mali...


no, sej ne. v resnici se trudim tale črnočrni madež malce v varekini namakat.

bomo vidl, kaj bo. trudili se bomo, vseh nas 15, sam za šestnajstega ne garantujem,

on je zmeri neki kontra. renegejd :+


sklep: bomo delal na poboljšanju

cilj: poboljšanje


2 komentarja:

nta pravi ...

ja, takih dialogov se pa spomnim!
N:"živjo"
P:"a si kej jezna name?!"

hehe

Pegaz pravi ...

Resnica
ni samo ena
(razen seveda moje)
peče,
in boža,
in kaže smer -
nikoli preprosto,
včasih na bolje,
vedno prav.

Odvrti navito pero
odvij in obesi mrežo
utišaj piskača
izbrskaj tisto knjigo
poišči najmehkejšo blazino
potopi se v sanje.
---

*** GLEJ, KAJ SI ZDEJ NARDILA! A ZDEJ BOM PA ŠE PESMI PISOU AL KAJ??? ####!!!###??? ***

Samo junački, mi smo s tabo, P!
Lep let, Pegaz :)