petek, 18. maj 2007

španska inkvizicija


kola je:

včeraj sta nas m&m (lastnika satanovanja) poklicala na raport knjim domov. izbirali smo lahko med njunim obiskom tu ali našim tam. manjše zlo je bilo naš tam. pa me vseeno gwava boli.


nekako smo slutili, da nam hoče stanarino zvišat... dobro. samo pol je tu še en OGROMEN problem... jast osebno bi rajši celo leto pucala sekret v Alcatrazu kot pa šla na obisk tja.


to je namreč hiša višjega standarda in visoko izobraženih ljudi. katerih deca so že pri rosnih 12-ih pravi eksperti za latinščino (nta, mogoče od tu yme, bemomast...), pri 18-ih imajo prijavljeno temo za doktorat in pri 23-ih prevzamejo vajet na SAZU. takorekoč.


takoj v veži, kjer se zanalašč nisem sezula (hahaha), pravi gospa: "Joj, kako pa to" Vsi trije?"

"Ja, sej nam je bilo tako naročeno," pravim in se mi zdi, da me v hrbtu nekaj nožev nežno boža:)


m. je zelo fina gospa, ki sedi na enem boku, v topu in črnih hlačah na korenček. 34000 las na desni polovici gwave, 35467 na levi. poloitično je namreč levosredinska. obraz ima vse, kar potrebuje. samo nasmeh deluje tako, kot če bi umazano in mastno mizo pokril s snežnobelim weisserriese prtom... nikakvo skratka. ko se pogovarja, te raziskuje, tako da se sprašuješ, če je sploh spodobno, da se nisi steriliziral, preden si stopil v njen brlog. ve domala vse, tudi tisto, česar ne.


"m(to je mož), pojdi po sok v klet! ali res ne boste drugega?" (nasmeh, sklenitev rok v molitev, prislonitev na mizo, scanner function ready, žarometi v frise treh prišlekov...)


akcija:

kako je kaj s teboj, a.? delo, napredovanje? doktorat, kdaj bo? mi smo to že, ja. lani. hohhohihi.

j., pa pri vas, elektroni, NaOH, ja mi to vse znamo, O + 2 = O2. nanotehnologija, SCI, članki, univerza, meje tranzistorjev so dosežene, dlje ne gre... jako zanimive teme zame osebno.


bolščim v zaveso in vzorce na prtu, dokler niso vsi pogledi usmerjeni vame. vmes damsko srkam teranov liker in pazim, da diham zmerno.


malo okolišimo, pridemo do n. in l., ki sta rodili 26.3.2007. šok, shoot: "Kako pa to? Ali se je ponesrečilo?hihihahahihi" Povem, da ne. Da se je posrečilo in da ne vem čisto natančnih okoliščin spočetja. "To si pa ne bi mislili, ali ne m.?" M. nekaj zažlobudra, pa ga itak nihče ne razume. pa ne zato, ker ima doktorat in bi blazno pametno govoril, ampak je tekom zakona uspel vzgojiti tudi govorno napačo...


skrbi jih tudi za psihične težave sosedov, če je že kaj študentov, če je gospa k. že preminula.

mi ne vemo, o kom govorijo.


spet se mi posvetijo. drezadrezadrezadreza.


reakcija:

"A bomo mi kej šli, če jest hočem v gledališče prit?" (kar je en velik debel nateg. DOL MI VISI ZA SVETNIŠKI SIJ V TISTEM TRENUTKU)


gremo. na poti ven jih zanima, kam gremo poleti. sem rekla, da verjetno na dopust.


hvala bogu, da imam gledališče...


PS: L. in N., M&M vaju lepo pozdravljata...

3 komentarji:

lili pravi ...

tola zapis je pa super zabaven začetek dneva! joj, kako mi je vse znano. ob branju sem se kar tja prestavila in na ves glas krohotala. ta dva sta pa res primerka. mi smo tudi vedno neke izgovore meli. kam si že morala enkrat it, nta?

nta pravi ...

čaki, ne mene obtoževat laganja, jest sem res šla! in to na petek metek s forumovci! sem se pa tud nasmejala in draga mazohistka, sprašujem se, kolk časa se boš še šla te burke (kopalnica, borba za žlico, raport pri talepih ljudeh...).

Pegaz pravi ...

Polona, po tem zapisu se bojo vsi otroc takoj po valeti u vrsto postavli pred taprvo fabriko, da ne bi SLUČAJNO kater v skušnjavo padu pa šel (gasp!) na fakulteto, al pa bohnedaj celo na podiplomca.

(Nta, dej mal pomagi tuki)

Živela prosveta!
Pegaz :)