četrtek, 14. junij 2007

a je kej muh?

no, po včerajšnjem stagniranju se je danes telo sicer proti svoji volji moralo zbuditi.
boli me gwawa d nedelje naprej. spim itak vsako popodne. od nedelje sem vzela že 2 aspirina. nobeden od njiju ni pomagal.
samo mehurčke sem čutla po želodcu pa nižje...
zato je bilo edino smiselno in logično, da grem na kamniški vrha. kuga pa čem?
ni blo lahko, prej sem telefonirala sestri in petkrat vprašala, kako je vreme tam gor na kmetih, pa kar ni hotla rečt, da lije. ne... "Pa, kar drži se..."
Bemti.
pol sem pa šla.
v glavnem, ko sem przaugala gor, so bli tam trije mladci. in noben ni vreden nomembe. nefascinantni, dolgočasni malce zaripli od pira po šihtu. oni so se zelo zavedali svoje množine. vse skupaj so bili to že trije lulčki. in to ni zanemarljivo. prav tako niso bili zanemarljive velikosti njihovi trebuhoni. najverjetneje torej poročeni, vezani.
vidm, da sem precej stvari opazila, čeprav so bili tako skrajno brezvezni. brezveznjake zavoha človek na sto metrov. majo tak blesaw vonj, ki se tudi vidi. ne znam razložit...
hotela sem gor na vrh še pogledat, če mi je trebuh kej uplahnu, če so rokenogezadnjica že kej zgubili na baročnosti, pa je vse to odpadlo.
namesto tega sem lahko uživala v inteligentnih poskusih komunikacije med nami:
(hrup, vse štiri osebe imajo okoli sebe roj muh; nekatere lezejo med zobe, druge se dričajo po plešah.... vse pa so prfuknjene)
MAČO 1(vidi, da se mu približuje samica, se reži): "EEE, a je kej muh?"
MAČO 2 (fasciniran nad hudomušnostjo kolega nima kej dodat): "HAHAHA..."
MAČO 3 (fasciniran nad hudomušnostjo prvega nima kej dodat): "HOHOHO..."
SAMICA (pogled izpod čela, namenoma aroganten, ošaben, smotan):
"Ma, ne vem, kaj pa ti misliš?"
MAČO 1: "HAHAHA, ja jih je pa kr neki..." (spet s svojim humorjem zadovolji dvoglavo publiko)
SAMICA: "No, sej ti gre. Lej kako si to lepo ugotovu..."
(pogled mačota v oči, dramatičen odhod s scene. muhe z njo)
no, sej so sami vse povedal.
tolažjo se verjetno takole:("Sej res, da mam kratkega, sam mi pa zato hitr pride....:))

1 komentar:

:-) pravi ...

Sem glih iz predstave 5moških.com. Se čist poklapa! ;-)