nedelja, 23. september 2007

BESEDEBESEDEBESEDE

meni so besede blazno všeč.

ker imajo moč ali pa so povsem brezpredmetne:
al me boš vzela za moža, mickla? JA.
ali jutri bo? ja.

no, tako mam tud z besedami neke prigode.
dostikrat kej prevajam.
recimo tako, čeprav dostikrat je relativno.
odvisno s kom se primerjam.
če se z nikomer, prevajam dostikrat.

in v marsikateri od dostikratih situacijah človek ne ve, kaj bi naredu.
kaj storiti, striti? kaj storiti striti?

1. človek kot smo mi oziroma nas 16, najprej malo gledamo v strop.
2. se znesemo nad internetom in presurfamo vse googlove zadetke, dokler prstki ne morejo več do tipk, ker se iz njih kadi gostljat blagordeč dim neopojnega vonja in rit je podplat in podplat je ploščat.
3. potem smo ogorčeni nad lastno nerazgledanostjo. pogledamo v ogledalo in vidimo, da imamo najbolj ploščato glavo in ne samo podplat, kar je znak, da ... kar ni dober znak.
4. potem žolčarimo nad revščino, ki že dvesto let vladuje v dvojezičnih slovarjih slovenske proizvodnje
5. potem se spravimo na blog, kjer spustimo še malo žolča in krvi
6. gremo spat brez povštra.

drugi dan ali tretji dan pozabimo na trakuljasto neimenovanko, od katere je odvisno veliko.
od katere je odvisno marsikaj od dostikrat.

nato se zgodijo spodaj naštete stvari.
pri tem je treba upoštevati odnos ALI ALI ALI.
torej ne vedno vse. in sploh ne naenkrat:


1. čez en teden sem na obisku. prižgana je tulivizija. igra eden od tujih programov.
in kar naenkrat zaslišim THE BESEDO. kar prirola se iz škatle, čisto naga je.
zame. pomenljiv nasmeh.



2. vozim se iz službe. no, dostikrat 'se stojim' iz službe in želva bi me kamot prehitela.
ona iz onega paradoksa.
služba je fajn beseda z glagolom imeti. zanikan glagol imeti v sedanjiku plus služba ni dobro...
(imeti služba vs ne imeti služba)
gledam v reklamni pano, medtem misli sedejo na veter asociacij klikliklik. in je tam.
sedi in pije pivo po slamci. in je vsa zadeta. boli jo, ker ve, da pridem ponjo jaz. THE BESEDA. pomenljiv nasmeh.



3. berem knjigo. tako lepo po vrsti kot so hiše v trsti.
spet je tam. kar tam je, črna na beli podlagi. obkrožena je z drugimi, ki so enake velikosti kot sama. a vseeno seka ven iz beločrne zmede. in govori neko svojo zgodbo, ki je v bistvu moja zgodba izpred nekaj dni. iskrica. pomenljiv nasmeh.

3 komentarji:

Pegaz pravi ...

Draga previjalka
predlagam podobno ikebano/aranžma, kot jo mava z Nto. No, v bistvu mam zadnje čase bolj jaz z njo, ona ma vse ene specialne programe za to pa ne rabi preveč jors trulija.
Lahk si včasih mal pomagamo pri lovu na neznane besede.
Več kamenodobcev večjega mamuta ujame. Al pa hitrej. Ke dises? Ourajt?
(tuje jezike treniram itak že kle spodej, ko moram take esksostične besede vtipkat, da ta kišta teb sploh kej pošlje).

striti pravi ...

seveda, pan in�enjeru.
pozdravljam vse, kar je bolj� kot pe�.
pa da pol ujamemo mamutov, da lah tr�nico odpremo.
pa une ta specialne bi jest tud kar imela.

sem, kokr sem rekla, �e mal zmatrana.

Anonimni pravi ...

babica,zakaj imaš tako velika oslovska ušesa,kaj te briga...palćke vprašaj.