sobota, 1. marec 2008

ROŽICA ROŽICI

prosim, dekleta, dobr premislite, če si želite rožice.

sama sem dolgo mislila, da da.
najprej sem si sama nabavla 15 vrtnic, ker naj bi njihov vonj in spanje med njimi pomagala pri vsrkavanju snovi v možgane.
potem sm medvrstično namigovala, da bi jih rada imela za rd in za god.
dobila.potem sem si 19. februarja še eno kupla, ker mi je drugi niso.
vse sem si naglavački obesla v sobo. ja, na koncu je vse skupaj izgledal kot eno pokopališče.
v torek sem se odločla, da jih vse suhe in brez vonja spravim v vazo.

pa so ene štrlele ven, prasičice, predolge so bile.
sem jim poskusila odrezat stebla s škarjami, pa ni šlo.
in sem vzela nož.
NAPAČA, ker...
...sem si prerezala kazalec + noht v dolžini 1 cm. neprostovoljno sem bila odpeljana na urgenco (ne maram/bojim se dohtarjev jebatga), dobila šive in bolniško ter seveda rahlo depresijo gratis. ne morš verjet, kako nujno potreben je en kazalec. ne morš.

ne želite si rož, ker lahko da jih boste dobile.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

ma šit no. želim ti hitro okrevanje in čim manj rož v vmesnem času. ;)

Pegaz pravi ...

oj, ugani, kaj bi ti na to temo lahko povedal Edward Scissorhand! :)
Vizija na glavo obešenih suhih mrtvih vrtnic (soundtrack nick cave) je pa itak kot iz ene od Tim Burtonovih izmišljij. Kdo bi si mislil, da si šla med darkerce? (sej ne, da bi me črno ozadje bloga pravočasno ne opomnilo)

A, no sem skor pozabil, hitro pozdravi perst pa ne obupaj prehitro, ko se boš spet učila brat, se s sredincem vsaj isto hitro bere (first *hand* experience PRESS)
get vel sun!