torek, 5. maj 2009

moje pesmi moje sanje

danes zgodaj zjutraj me je prešinilo.
točno vem, katere pesmice so mi najljubše na celem svetu. pa si jih bom zapisao, preden pozabim. in da mi ne bo cel safr, ko me naslednjič nekdo vpraša, kaj rada poslušam.
  1. Me and My Bobby McGee (od Janis, upam, da je tko naslov - ta je za takrat, ko sem vesela)
  2. Mercedes Benz (od Janis, jo zapojem ko grlaica, če mam ta pravo alkoholno ravnovesje v telesu vzpostavljeno)
  3. Rollin' on the River (nevem, ampak spomnim se glasu od Turnerjeve Tine - ta po kriterijih vinjenosti pride na vrsto po 'konstruktivni fazi', na prehodu v fazo 'mi se mamo radi')
  4. Cesta (Kreslin, ja kdo pa njega ne mara...)
  5. Oliverjeve najnežnejše (kar vse po redu: zdejle ne vem naslovov, ampak si jih mrmram ...)
No, pa smo zapisali tudi to - za sinove in ćerke, da se bodo lahko norčevali iz mene.

2 komentarja:

esmiĆ pravi ...

dej vrtnar ti pa ni ušeč. Res nisva za skup ;(....;)

dej a.m. ti pa se pozdrav ze k ti tolk nos zamaka da mamo poplave tle dol...

A.M pravi ...

ja nč tkole, zgleda sam še tkole kontakteramo,če sta vaju povabim vikend v beograd,častim, brez obotavljanj, v petek pop gre honda proti južnoj...