ponedeljek, 27. avgust 2007

čist na hitro

včeraj sem šla za 5 minut in 42 sekund v kuhinjo, ki je kakih 6,86 metrov oddaljena od mojega kraljestva. in pridem nazaj in vrtim drajsam miško po mizi sem pa tja. ekran je bil temen, črnočrn.pa zakaj se nič ne zgane?? nič mi ni blo jasno...
dokler se nisem spomnila, da je računalnik ugasnjen.
sam tolk, da veste, s kom imate opravka :)

ps: zvok, ki ga ponavadi spušča prižgan računalnik, in dejstvo, da ga ni bilo, ni predstavljal nobenega dejavnika v moji zablodi

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

uh, to ni še nič. jaz bi znal v taki situaciji napisat cel blog. sumljivo bi se mi zdelo šele, ko bi hotel preview strani pogledat! :)

nta pravi ...

pr takih cimrih je še fajn, da si kokrtok pr seb :-) nego neki drugega bi prosila - a lahko prosim odstraniš tisto svojo mačo fotko z bloga, ker me zmeri znova pretrese, kakšna zajebana bodibilderka si na sliki in kakšna lepa gospa si v resnic. prosm!

striti pravi ...

pa dej no, veš kok sam se napenjao, da je tole ratalo.
ne vem še. moram premislit.
sam pegaz je pa reku, da mu je všeč. :))

striti pravi ...

aja, @sosed: ti ga pa tud serješ :))

Pegaz pravi ...

@Nta: kokr vem, ma tvoja utež progresivno karakteristiko -> glede na to, da jo lahko takole mimogrede popokaš pod roko in odneseš 10km daleč, boš kmal tud ti lih taka, a? Tko da prosm nč foušije.

@Striti: ja, slikca je kr u redu (swoon)

@Sosed: jest sm enkrat tipkovnico iskal, potem sem pa ugotovil, da sem za napačno mizo (Hej, ko je ugasio svijetlo? PRESS)

nta pravi ...

ma sej roke so hude, nč ne rečem, sam sem zmeri mal užaljena, ker nam vsem fakiča kažeš. pa tko te mamo rad! :-)

Anonimni pravi ...

ok narobe sem poslal komentar se je s temo ustrelu.
za nas k te ne maramo pa lahk daš fakićć.-)).