torek, 14. avgust 2007

jogi, čaj in katastrofa



pijem čaj brainpower, če kdo ne ve.



in ne dela, porkaduš.


oziroma dela toliko, da mi da moč zlahka najti orientacijsko zelo kompleksno pot do jogija (nta, treba bo novga, pohit!). skoraj brezpotje je to. nbene markacije.


spijem ga ooohrooomno.
na koncu dneva sem ko tonček balonček in moram mal balansirat, da me ne zanese.


pa... zgodila se je katastrofa.
to bom povedala šele sedaj, ker je bil tisto prej uvod, preludij. če bi slovenski jezik poznal ustrezno reliefiranje s pomočjo glagolskih ooblik, bi vam bilo to že takoj jasno. namreč, da najbolj zanimiva stvar šele prihaja. v vas bi bila nekakšna napetost, usmerjenost v naprej, čakali bi na the dogodek. tako pa slovenski jezik ni tako zelo za reliefuranje s pomočjo glagolskih oblik in vam moram kar sama povedat.

boli me desno stopalo. nad peto na zunanji strani je vse otečeno. ne morem laufat.
na kalvariji do štacune me prehitijo vsi prebivalci doma za ostarele.

bi rekla fak of, pa ne bom.

konec the dogodka. godot je tuki.

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Pri nas rastejo posebne rastlince iz katerega izdelujemo čaj. Stara mama je rekla: esmiće, ako spiješ puno čašo, neče ti nikad veka zalabavit.

Anonimni pravi ...

esmić: zalabavit, koja ti je to beseda? štrit:tvoj brainpower mislim da vsebuje meliso pa meto, same take stvari k ti veke dol vrže.esmića vpraši ma en čaj k ti reke dobesedno gor vrže pa to za cel dan, pa še ne počutiš se k tonči balonči, sam tolk.

striti pravi ...

esmi-ić...(proseč pogled, medtem ko se na notranjem robu oči začenja delati megla zaradi nasičenosti zraka z vlago...poleg tega prsti rok navijajo kodrčke. znova in znova...)?
šejkič širi imperij po srajnah. zoki, tuši, lidl,... begaj.
herbalife is coming to town.
začni iskat arhitekta za šoping center.
A.M.@bohlonej za pametne nasvete. kot bi kak čaj popio...

Anonimni pravi ...

ej A do M te lakota navija imam dve pohane batine za tebe.Stara mama je srćece moje...

Anonimni pravi ...

Ej A do M te lakota navija imam dve pohane batine za tebe. Stara mama je srćece moje.

Štri...F kaj to pomen, da ti je mušica v uč padla

Vanja pravi ...

Mi imamo brainpower čaj v službi. Ne pomaga prav nič!

striti pravi ...

@kameleonka: vas testirajo, ko je jaći? kdo se najdlje drži? navijam zate ... of kors