četrtek, 22. november 2007

kdo mi te je vzel

neki bom priznala. glede polon.
včasih je bil popularen ansambel randez vous. imela sem kaseto, ki sem jo dobila v knjigarni, medtem ko sva z mamo kupovali zvezke za naslednji razred. izbira je bila strašna...

v glavnem, oni so peli pesmice kot
debela deklca
je moja ljubica...
ojlarijaooooj-larijaoooj-klarijaoooj...

mene so z globino besedil in dolžino las in z raztrganimi kavbojkami čisto fascinirali. predvsem miran.
bila sem prepričana, da miran rudan poje meni:

polona,
polni bolečine dnevi so vsi,
kje sedaj si ti,
kdo mi te je vzel,
kam s teboj odšel je, po-ovej...
čakala sem, kdaj bo pozvonil na vratih, da mu ponudim kako klobasico, pršut, ocvirke. potem bi se vrgla eden drugemu v objem in on bi mi kupil karto za avtobus. peljala bi se v kamnik, kjer je igralo poletje v školjki. in nobeden bi me mu ne vzel. :)

mati so mi rekli, da sem smotka, oče so prhnili predse, sestra pa je naprej densala.

šele veliko let pozneje so me prepričali, da je polona v bistvu lola, lona al neki tagza.
pa ne čist do konca. sej sploh ne vejo.
pomojem je polona.

3 komentarji:

Staša pravi ...

hmmm, polona? lona? nč ne vem o tem komadu!

je pa dejstvo, da je miran v tistih časih 100% zadel prav mene! noro, kok je vse štimal!

namreč: sem imela eNAJST let in sem hodila na morje v izolo in sem na terasi pri svetilniku, kamor smo šle zvečer z andrejo iz doba plesat, spoznala arturja. ki je postal moj fant. sva si dala uradno tut lupčka in to na škarpi pred gostinsko turistično šolo v izoli ob enajstih zvečer nekega dne, tko da je blo res resno.

no, skratka, midva sva se videla samo med vikendi, ko smo hodili dol. in točno tisto poletje je miran pel: "sedem dni sem čakal tvoj po-oljub, sedem dni me dajal je obup...!"

kok je zadel, neverjetno!!!

sam zdej ne vem, a ni bil pop design?

Anonimni pravi ...

le kdo ima daljšo življensko dobo lavra al kaćji paster.

striti pravi ...

ma, tudi tale blog me ne šlivi. sem napisao res lep odgovor, pa me ne zazna. jebiga, kaj čem zdej. l