ponedeljek, 12. november 2007

obletnica

bila je obletnica začetka nečesa lepega.
na datum, ki ni ostal v spoinu nobenemu od dveh udeležencev.
kar je zelo čudno, kajti to lepo se je začelo s temle dialogom:

A: ...a bi bla ti moja punca?
B: kje pa moram podpisat?
(v prtljažniku so se veselile svinjske polovice - foter od striti je pač mesar in zato to ni kak surrealistični vložek, ampak je res tako bilo. no, glede veselja pa sam presodi.)

...torej vse črno na belo, da ne bo potem kdo kaj zanikal.
pa vseeno, točen datum je ušel.

peljal me je ven.
šla sva v kranj na burek.
pojedla sva ga v 10 minutah.
je bila pa prebava toliko daljša, da lahko rečem, da me je peljal ven na slow food.

ja, midva nisva kar tako.

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

hudića. mi smo pa mislil, da sta kar tako, pa nista kar tako. jebemu vraga...

Pegaz pravi ...

Ja, burek pa obletnice gredo fajn skupej. Sploh nulte. Včasih je rekvizit kakšna marela. Al pa lopata. Ni kar ni.
Čestnitke!
Sploh če bo tvoj lovec še kdaj posodu puško (če bo nuja, jasno). :)

Anonimni pravi ...

ha, potem pa ti meni očitaš cuker in patetiko. take burek se v kombinaciji z veselimi svinjskimi polovicami sliši prav romantično! :)

Vanja pravi ...

Očitno je prišel čas, da iz bureka preskočiš na kaviar! ;-)

striti pravi ...

@esmo: dokler mislite, je v redi.
@pegaz:vse se da zment. za eno dobro ceno. recimo eno nutelo brez dna.
sosed: vem vem, jest sem zelo romantična duša, ko so prašički v igri.
@kameleonka:sem se že sprašvala, da bi imela te ribe doma, da bi si sama postrgala malček kavjarja, ko me prime. to bi blo hudo.