četrtek, 13. maj 2010

leti leti lastovka


vsako leto imam navado, tako za špas, da kak del svojega telesa zmerno-do-pretežno nalomim, nabreknem, prerežem ali pretrgam. pa nisem nobena umetnica body arta.

tokrat imam pretrgano notranjo vez na levem kolenu. na smučanju s kočne sem v desnem zavoju delala gimnastično prvino - lastovko. a sneg ni parter in ponavadi se pri smčanjunnosi smučke in ne telovadne copatke. to so pač dejavniki, ki niso bili upoštevani.

sem si zato pretrgala par vlaken. čaka me zdaj 6 tednov mirovanja in fizioterapije. mirovanje me najbolj vznemirja, reže in natira sol v rano. sem totalni đžanki in me aktivnost pomirja. če je nimam, nisem. nisem kot nasprotje od sem.


lastovka je sicer kar spodobno uspela in v dolini je bilo prijetno toplo.

za drugo leto zdaj pobiram stave - bodo roke, noge, morda nos ali kak kos rebrc?!






Ni komentarjev: