sobota, 17. september 2011

boš pa mokra

(vir: shanghailist.com)
vsako veliko mesto ima po vsej verjetnosti reko. nekje. najbrž. jo ima? recimo.
zemlja, voda, hrana, obilje, žganci in korenje, pa to. včasih.
zdaj je pa vse skupaj samo ena vena gostljatega kompota. ki odnaša iz nagomazdenega betona in jekla in šminke en kup slabe vesti. ta se naseli v blato, v vodo, v alge, v ribe in kolesa, prazne unione in heinekene, v cize, kondome in občasno avijone in makarone.
in nič ne odnese, vse je tam. samo zdi se, da odteče.
dobra je, lisica narava.
mi pa še zmeraj s krvavim nožem v roki ihtavo kričimo v televizor "wtf, bo spet dež, js mam jutri pomemben sestanek!?! bom mokra!"

2 komentarja:

Nataša Pregl pravi ...

igzekli. k da živimo v vigvamih. cel ferker okol tega vremena.

striti pravi ...

me spomni na takrat, ko je v naši deželi potekala the vojna. vsi panični, face še bolj gumijaste kot včasih, en sorodnik je bil celo na fronti ... jaz pa čist besna, ker mi je vojna uničila počitnice za tisto poletje. glih tisti teden smo mi imeli bukirane moravske toplice. prsežem,d a me je mel kacina poklicat, da naj neha na televiziji nastopat. da vojne ni. ker jaz moram v toplice! :-)