četrtek, 31. maj 2007

samooglas


kola je.



ker postajam malo živčna, ker bom kmalu brez dela ostala, imam pa natanko 16 lačnih ust in eno stanovanje za plačevat, se priporočam za delo.

ravnokar sem neki blogerki verjetno 10krat oddala komentar, da jest prevajam za nizke pare, k



ker to rada delam, to je recimo prvo.

drugo pa je, da bom precej rabla dinar, ko me prosveta izpusti iz rok.



Zato se ji od klele opravičujem, drugače sem skrajno v redu oseba :)

matr mi, pomoje misli, da je dobla stalkerja.


oglas:
nemam bogate tate, tete, majke, strica, ništa... nimam vez.
sem pa zelo v redu oseba. psihično maksimalno stabilna, vedno prisebna in prisotna. me ne zjebejo nobene angelske karte, sploh pa ne slab zadah ali pa recimo, če padem s kolesa... :)))

ob gledanju TV sem mirna in hladna kot pivo.

kot sostanovalka malodane vegetiram in nisem konfliktna.

ljudi ne sodim kar tako, tudi če imajo doktorat.

slovenšjčino obvladam do daske. pa še mal.



mater res sem fajn.



hire me.

soon.


2 komentarja:

nta pravi ...

a te lahko neki čist tko previdno vprašam? zakaj nisi prej mislila na menjavo službe, zakaj tik pred zdajci?

striti pravi ...

ja seveda me lahko vprašaš.