torek, 3. julij 2007

OB SLOVESU


zakaj je dobro bit tršica na konc leta?


  • 1 velika falična roža z vijoličnimi cvetovi, ki še ne ve, da jo bom umorila

  • 1 šopek roza-rdeča kombinacija gerber in nageljnov. plus eni zeleni in beli fefki.

  • 3 voščilnice; na eni piše, da sem angel. jes, of kors, how jes no...

  • ena velika milka čokoljad z drobljenimi lešniki

  • knjiga VEČNE MODROSTI, ne vem zakaj, sej vse vem:)

  • 1 velik rujav, mehak in grozno simpatičen plišasti medo, ki me ponoči napade in se me oklepa. ne vem, kej mu je.

  • ene hribovske hlače, velikosti M. torej se vidi, da moja rit ni več XS. mater.

  • 50 ml parfuma HYPNOTIC POISON od Diorja. niso me samo poslušal...

  • en paket Happy Hippotov od Kinderja. d best...

  • ena lesena ogrlica, ki se je že zlila z mano

  • roza copati za po stanovanju, imitacija ledra. hudo :)))

  • pismo, v katerem iz imena POLONA nastane zahvala, da se človk stopi, stali, spremeni agregatno stanje :)

  • RADI VAS IMAMO, POGREŠALI VAS BOMO v gotici napisano na tablo

madona, to je skor za vsakega od šestnajstih nekaj.


ps: nekje nad ljubljano se pojavlja en tak velik dišeč oblak, ki je blazno opazen čeprav povsem brezbarven... to je moj nabrekli ego...


4 komentarji:

lili pravi ...

kak fajn!

nta pravi ...

včas smo dal tršicam sam šopek zvončkov, zdej pa kola...priznej, da si se zasolzio!

ursa pravi ...

Fcuk!
In jz nisem bla ratala tršica samo zato, ker je v ne preveč daljni okolici odločitvenega trenutka nekdo nekje eni tršici probal s sekiro razčesnit butico. Zdej pa mam. Prav mi je!

Za rože mi je sicer ravno do Trsta, ampak lesene koralde ... ahhh.

striti pravi ...

fajn.
osuzio sam se, sam nobenmu povedat...
:-)tršica pa tud sama nisem bla ratala...