četrtek, 6. december 2007

angel čuvaj, pa ke si ti, stari

MIKLAVŽ.
ko sem bila majhna, sem vedno na miklavžev večer molila:
...sveti angel varuh moj, bodi vedno ti z menoj, stoj mi noč in dan ob strani, vsega hudega brani me. brani me in vodi me, vekov veke amen.

zmolila sem to najmanj desetkrat, do onemglosti, dokler je šlo. čist v mojem stilu.
angel je bil priden, jest sem se zjutraj vedno zbujala živa in sem ob petih dirkala v kuhno gledat, kaj je angel nafehtal od miklavža. mižečki sem odprla vrata in tipala. bilo je super, banane in milka so dišale še neodprte....


zdej se je angel zapil, gleda v kozarec brez šnopca in na dnu praska po resnici. bi zakričal, pa je izgubil glas na demonstracijah ZSSS.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

tale miklavž je mal prebrisan.
prnesu nam je eno ob avtocesti gojeno italjansko pomaranćo, istoćasno so iz peharja na mizi zginle tri dalmatinske mandarine.