torek, 4. december 2007

varne povezave na jetrih

vsakič, ko pridrsam sem gor, moram taužentkat kliknit.

... zapuščate varno ... povezavo. ma boli me, razumeš.

tko kot me boli vedet, zakaj so jetra v romanskih jezikih razvila svoje ime iz besede za figo.

za vse to mi je figo mar.

edino, kar me skrbi in me resnično gane, je, da mi bo zmanjkalo kakava.

jebemti.

4 komentarji:

widra wanda pravi ...

bemtiš, tragedija!

dejstvo je, da kakava vedno zmanjka v nepravem trenutku, ker je nasploh nepravično, da ga kadarkoli zmanjka

če bi obstajala fraza se posipam s kakavom, bi ljudje večkrat priznali svoje napake

ampak, ej, si pa na varnem, ane

varna celo pred samo sabo, amapk to se tako čudno sliši, da sem se skoraj ustrašila napisati

ah, a ti pošljem po mailu kakav?

Anonimni pravi ...

ok razumem.ne bom več.

Pegaz pravi ...

PSSST, ALO, KS, KS!
Halo, Bing, kako brat?
Ukrao auto, a onda mu ga zdipili na prvom parkiralištu? Pa nema momak stila... Nego, zanima li te jedna lijepa pošiljka kakava?
Znam ja za jednu radnju gdje ga imaju toliko da ga čak i prodavaju!
Cijena? Sitnica, uvjeravam te!

striti pravi ...

kakava ni zmanjkalo, vsi smo preživeli.
iskrena hvala vsem na skrbi, dragi smuggleri.
hvala velja tudi za par postov nazaj ;)