nedelja, 23. december 2007

GASA DO LASA...

zabav je veliko ta teden.
vse so zabavne na svoj način. na uradnih priložnostih sem se zelo trudila biti klepetljiva. ko se mi je zdelo, da ne gre več, sem šla plesat. oziroma hodit po nogah soplesalcev.
in to je bilo zabavno zame...

če je teh zabav v enem tednu preveč, jih nekateri jemljejo za bavbave, toda jaz ne... ;)
jast ponosno nosim okoli 3kg podočnjakov in skisan želodec, pregorela prebavila in utrujene noge. hvala bogu, da obstajajo zeliščne palačinke, da uredijo peristaltiko.

najbolje se držijo nohti na rokah. odpadlo jim je že 41,6 % kristalčkov, kar znese 5 komadov. ker nočem, da zadeva napreduje, sem jih včeraj premazala z novo plastjo laka za nohte.
rezultat je, če ga opazuješ ponoči oziroma pri zatemljeni svetlobi oziroma pijan, izredno všečen.

zabavbava je lahko zabava, če se smejiš ko budala nekomu, ki to res je.

danes grem spet na zabavo.
pojedla sem že 2 lekadola, 2 fidikoencima, dva vitamina in eno Mg tableto šumečko.
ma, tud če tega ne bi napisala.
zdej res vidim, da je skrajni čas za januar.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

to so tisti procenti in količine s katerimi se tudi maslo iz prekmurskih mlekarn pritožuje nad svojo sestavo.
pleši pleši črni kos kaj nau plesal sej je čist nor.će boš kdaj redi za učne ure plesa se je esmo ponudu trik dva,sa.sa.

striti pravi ...

seveda bom. celo koreografijo mam da obvladam do, recimo, avgusta. da bom pol lahko na narodnih nošah v rodnem mi kamniku zaplesala.