petek, 3. avgust 2007

jablana naj pade nanj

kontekst: učim se. sem že parkrat povedala. ne gre mi ravno bajnosuperkokfajn.
centralno dejanje/STANJE, okoli katerega bom napletala: JEZNA SEM!
zakaj sem jezna?
1. MUZIKALCI:
zato ker v sosednjem bloku na VES GLAS nekdo že celo dopoldne navija muziko. kaj bi mu delala, stari... nisem netolerantna, razen takrat, ko sem. in se mi sladko jebe za vse moralnoetične+socialnopsihične+zenjogafengšujistične nazore in vrednote. tolk zraka, kolkor ga zdele vehementno inhaliram in ekshaliram, bi napolnilo balon v velikosti Bele hiše al pa vsaj slovenskega parlamenta. majkemi. s spremljajočo rdečico na obrazu in pikicami na riti se spreminjam v gregorja s.. spol ni ne moški ne ženski. bohnedej, ker bi bil marsikdo zmeden, če bi stvor opredelila po spolu. u p... m...!

2. JONAGOLD:
sem šla po jabuka. najraje imam jonagold. sadjar me je nategnu. nategne me vsakič, ko pridem. danes zadnjič. dal mi je nekaj, kar ni niti v predprejšnjem življenju bilo jabolko. to je naredil urno in sklanjajoč se pod pult, tako da nisem videla. kriva sem, ker ga (spet) nisem šla preverjat in po vrečki stikat. za mano so stali ljudje. zdaj mam dve kile teh spalamudrancev. morda jih lahko porabim v za polnjenje Poslušalca iz sosednjega bloka.
tega načeloma ne počnem, ampak danes se mi sladko jebe za načela;
torej:
sadjar se nahaja blizu Ceste na Mesarico, tik pred izvozom iz centra na (mislim da) vzhodno obvoznico. da bi ga pohodil slon, ki ima na štuporami kombajn...

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

pridi k nam v bosno,pogovarjajo se samo smreke,vonj po kravjekih in ugodna sveža jabuka se nahajajo pri sosedu...s.p.

striti pravi ...

esmić, ne klič hudiča... da ne bo pol spet povodnje v b., ko me boš ven vrgel. in bo župan jezen, ker ne bo mogu k maš.