sreda, 29. avgust 2007

sprememba

no, pa sem spremenio fotko.

šli smo na hrib, ki se imenuje:
bovški grintovc, bavški grintovc, bovški gamsovc ali dovški gamsovc. eden od teh.
nikol ne vem, kako točno je njegovo ime.

vem pa, da se nahaja nad kriškimi podi.
takrat sem prvić u životu poskusila gel, ker sem se pripravljala za adventure race. mso simuliral razmere :)))

ni mi bil nevemkaj všeč.

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

ja, okey no.. ampak tale slika. mislim... gel pa to... hočem rečt prejšnja slika je bla res carska :)

nta pravi ...

dej nazaj prejšnjo sliko, desci hočjo prejšnjo sliko :-)

Pegaz pravi ...

kiro prejšnjo?
Men je tale kr všeč. A sm že reku?
(Nta, a refleksija velja? Torej, če mi je slika všeč, sm...)
He he

Aja: ni fora v gelu, da ti je nevemkaj všeč. Fora je, da si pol kul, ko poješ sedem gelov in "od napora" gosposko bruhcaš po sotekmovalcih. Lahk pol poznavasko rečeš "Matr, neki mi teli geli od powerbara ne pašejo"

nta pravi ...

čaki Pegaz...a ti rabiš mene, da ti povem, da si...?!

(tuki je un smajli z izbuljenimi očmi)

striti pravi ...

ne bom se več pustio mkola manipulirat.

bemomast, je blo dost 26 let u srajnah.
je kar je.

:-) pravi ...

ktera fotka?? drek! mi je domač PC umrl za internet... ;-( zdej sem pa čist za cajtom... :-(

Pegaz pravi ...

@striti: sori, nisem še tok not, bom odgovoru, ko se še mal bl ufuram u spiko in špil kle pr teb...

@nta: tole si pa tko lepo napisala po Barbovsko, se mije kr milo strilo! (:bum)

@Smejklja: če lahk kej popravmo, kr povej. Kladu u roko pa forzza degli mani! Zanč sm iz šraufencigrom clo pancirko uspeu skurt, un od elektra je rabu en dan, da je pršu, jest pa cvik cvok oće li se jagnjetina otopiti ili neće. No, po blagohotnem treplajnu in 25 evrih sva bla oba srečna.