petek, 2. marec 2007

konec neke ljubezni

noro,
danes me boli grlo, sam ne zlo.
pada dež, kar mi ni všeč, ker moram not čepet. upam, da v hribih sneži. moralo bi.
popravt moram še en bataljon kontrolk. to se mi vleče že od pondelka. mam tako posebnost, da če se da, stvari zavlečem v nedogled in tako treniram svojo psiho. kolk časa na primer zdržim, da mi nek obveznost visi nad glavo.
zeloooo dolgooo,
ampak jest sem res že veteran. podrobne nasvete o tej doktrini lahko dobite na uradnih urah.

včeraj sva bili z Marto pri Darji. Se je bejba preselila kar v Slovensko Bistrico. Imata lepo stanovanje, z oknom od dnevne obrnjenim proti zahodu. torej dobro, Marta, da nisva kupili orhideje. une so za na vzhod. kdor me pozna, ve, da znam z rožami... :)))

Štajerska je daleč.
za vsak dan kar mal velik, da preživiš 2h v smrtni nevarnosti. zato je res najboljš, da punca prčakuje otročka in da bo loh pol čist na izi spoznavala svojo novo regijo in domorodce. me zanima, kero slovenščino bo mali govoru, ker ona je Kranjčanka on pa Mariborčan (skor).
(čeprav je v besedili uporabljena slovnična oblika za moški spol, se ta mogoče nanaša tudi na ženski osebek).

eni faloti tam pred blokom so se mi zdeli nekam sumljivi, glede na to, da sta bla tam na njihovem teritoriju parkirana dva avta: na enem piše LJ, na drugem KR.

no, vsi smo celi, da nm pretiravala.

včeraj zvečer sem tud spoznala, da je najverjetneje konec moje ljubezni z vročo čokolado s smetano.
po njej se mi po faci spustijo ene pikce, ki pol rdečijo in srbijo in to ni za nikamor.
žalostna sem, da se je moralo tko končat. brez velikih besed, samo zvok mikserja bo za vedno utihnil in prijetno brbotajoča rjavina se ne bo več topla razlezla po mojem želodčku pred spanjem. oooooooooooooooooooooo :(

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Čutim tvojo bolečino...razvila sem, kar naenkrat, alergijo na čokolado...vsi so se mi smejali, niso me jemali resno, čeprav sem hodila pikčasta naokoli... potem sem abstinirala 4, 5 let od čokolade, danes jo pa spet lahko (v majhnih dozah seveda) konzumiram. Zdaj čakam, na kaj bo nova alergija...