torek, 6. marec 2007

pol(o)na luna

ta čas v mesecu se men vedo godi, da slabo spim.

dons ponoč sem recimo spala 1uro, pa še to sem sajnala ravnatla pa še eno učitlco, ki sta zečela vzgajat volkove in sta si priskrbela en kup ene literature na to temo.
in nekak sta mela občutek, da morta men to povedat glih tisto uro, ko jast spim.
matr jim...

dons je blo pol čist po volčje tud v šoli.
jest recimo nisem diplomat in dons sem to mela priložnost pokazat tud gospodu ravnatlu - prav temu iz sanj. po tem, ko mi je povedal, da me pač avgusta pa julija ne bo na plačilni listi. čeprov je vse napisan.
in sem se verjetno vedla do njega mal preveč na horuk. kva pa vem, če me je pa pogrel... :(

no, vikend je bil pa lep. čist nediplomatsko in nefino smo šli mal v hribe.
enkrat v grapo med zelenjakom in palcem proti avstriji in nazaj gor in dol proti zelenici.
drugič pa smo v lepem sončnem vremenu osvajali in osvojili špik.

pa če sem začela s sanjami, naj še končam: bilo je sanjsko.
la lala lala (še mal zvočne predstave... -soundtrack nr.897- privat kolekšn :))

Ni komentarjev: